Digitální Marketing 
u nás

SLUŽBY

Výkonnostní marketing

Výkonnostní kampaně nebo chcete-li výkonové reklamy jsou určeny zejména pro podniky, kde se dají relevantně měřit výsledky. V praxi se jedná zejména o eshopy či business modely, kde se dá vytvořit vzorec pro výpočet konverze (akce: nákup, telefonát, poslaný dotazník,...).

Branding

Branding se nejlépe hodí u firem, které o sobě potřebují dávat vědět okolí. V praxi se jedná většinou o větší firmy, protože pro malé hráče bývají brandingové kampaně nerentabilní. Takovéto kampaně se měří na základě impresí (počet zhlédnutí reklamy).

Služby

PPC a analytika stránky

PPC reklama má mnoho podob, známá je ale zejména ve vyhledávačích jako je Google či Seznam. Vzhledem k obecnému povědomí lidí o PPC jsou ceny za klíčová slova či pozice dost vysoké. Je tedy potřeba maximálně svědomitě selektovat, komu se reklama zobrazí a s jakým obsahem, aby to mělo pro podnikatele požadovaný efekt. Volba vyhledávače je také velmi důležitá, vzhledem k publiku uživatelů a cenám, které vznikají díky zájmu o vyhledávač. Proto často volíme i méně rozšířené, jako je např. Bing nebo Yahoo.
Facebook, Instagram, VKontakte, LinkedIn a jiné sociální sítě mají v dnešní době dalekosáhlý vliv na značku a jméno každé firmy či osoby. Není důležité být všude, ale mít živý profil na síti, která je pro Vás stěžejní. Dříve než začnete na sociální síti působit, odpovězte si na otázku, jak chcete profil využít. Chcete ho využít jako prezentaci firmy, nebo jako zdroj nových zákazníků? Od toho se odvíjí i činnosti a jejich časová náročnost. Pomáháme i čistě s reklamní částí, kde si obsah tvoří majitel profilu nebo pověřená osoba.

Sociální sítě: Obsah i výkonnostní reklamy

SEO

SEO je buzzword označující zlepšení pozice v organickém vyhledávání. V praxi se nejedná o nic jiného než o vytvoření většího či menšího množství SEO znaků v takové kvalitě, aby byl váš web zhodnocen algoritmem vyhledávače jako kvalitní, a tedy i relevantní výsledek vyhledávání na dané klíčové slovo. Cílem tohoto snažení je zařazení se na organické pozici, která je konverzní. Vzhledem k obrovskému množství webů je však časově poměrně náročné docílit pozic ve vyhledávání, které ještě prodávají. Důležitá je zde analýza Vaší konkurence a znalost toho, kolik finančních prostředků, popř. Vašeho času chcete vložit do optimalizace Vaší pozice ve vyhledávání. V neposlední řadě je na místě zhodnotit i dobu návratnosti. SEO má výborné výsledky, které ale nejsou okamžitě vidět.
V posledních letech se rozmohly porovnávače zboží nebo chcete-li srovnávače zboží. Je jich celá řada a většinou se liší segmentem produktů, které porovnávají. Pokud mají dobře fungovat, musí mít srovnávače zboží, mimo jiné, kvalitní vstupní data. Hrajete si s feedy? Každý srovnávač vyžaduje trochu odlišný zdroj dat a právě k tomu využíváme nástroj Mergado, který feedy dokáže zpracovat dle potřeb srovnávačů. Samozřejmě zde hrají roli i konkrétní strategie, ale to už by bylo na delší povídání. Kontaktujte nás, rádi Vám s nimi pomůžeme.

Srovnávače zboží

Email marketing

E-mail marketing se nerovná SPAM! Jedná se o chytrý automatizovaný proces, díky kterému můžete buď oslovit potenciální zákazníky v nákupním procesu, nebo se šikovně připomenout již stávajícím klientům. Ať si říká kdo chce, co chce, e-mail marketing není mrtvý – jedná se o jeden z nejfunkčnějších retenčních nástrojů současného onlinu.

Orientační rozložení času u námi vedených projektů:

80 až 95% na optimalizaci kampaní
5 až 20% na vývoj a testování
5 až 10% na komunikaci s klientem a reporting

U každého klienta je potřeba dobře zhodnotit/spočítat, který z marketingových nástrojů bude nejrentabilnější/nejefektivnější. Pokud se váš projekt
(např. e-shop) nachází ještě v plenkách a váš business je hlavně koníčkem, bude struktura vašeho marketingového plánu vypadat absolutně rozdílně oproti podnikateli, který potřebuje zajistit práci pro zaměstnance a platit pravidelné fixní náklady...

Nikdy nedoporučíme nic, o čem bychom nebyli přesvědčeni podle nejlepšího vědomí, svědomí a zkušeností.
Chatbot je nástroj sloužící ke komunikaci a remarketingu. Vytváříme je v Messengeru či na webu. Chatbot se umí naučit domluvit schůzku, odkázat Vás na správnou stránku webu, pomoci s výběrem zboží, asistovat při reklamaci nebo si s vámi jen příjemně popovídat. Fantazii se zde meze nekladou. Pro tvorbu chatbotů využíváme nástrojů Manychat a Wingbot.

Chatbot

Tvorba 
e-shopu 

Cena e-shopu se odvíjí od množství funkcí, které web splňuje. Funkce se musí naprogramovat a to stojí čas, jinými slovy klientovy peníze. Proto jsme u eshopových řešení mnohem otevřenější tzv. „krabicím“, jako je Shoptet. Krabicová řešení nabízejí eshopové prostředí v hodnotě mnoha stovek tisíc korun a víc, ale zaplatíte za něj pouze měsíční poplatek, který se rovná zlomku reálné ceny. Nastavení takové platformy je poměrně jednoduché, ale důležité je dbát na UX, SEO optimalizaci a několik dalších faktorů, které hrají roli v tom, zda budete prodávat Vy, nebo konkurence. Eshopy stavíme pouze pro klienty, kteří u nás mají nebo budou mít vedené kampaně.
Konkurence s sebou nese boj o zákazníka. Výhodou online propagace, kterou poskytujeme, je její měřitelnost. Kontaktujte nás a společně se podíváme na to, jak pomůžeme i Vám.

Poradenství

NEZÁVÁZNÁ KONZULTACE

Certifikace

Domluvte si s námi schůzku

DOMLUVIT SI TERMÍN

Kurzy

Jak na online marketing

Pokud začínáte pracovat v ecommerce, asi jste se už na vlastní kůži přesvědčili, že možností je víc než dlouhá řada. Co je ale účinné? Do jakých nástrojů online marketingu se vyplatí investovat? Mám se vydat cestou SEO, či PPC? Jak na e-mail marketing? Tyto a další otázky si pokládá každý, kdo potřebuje, aby mu online marketing přinesl požadovaný efekt. Tento kurz Vám pomůže zorientovat se v základních možnostech online marketingu bez prodejního balastu. Zároveň se v něm zaměříme na Váš konkrétní případ a ukážeme si nejen možnosti, ale i chyby, které vaše online prostředí vykazuje.
Mít na stránce napojenou analytiku je dnes nezbytnou součástí úspěšného podnikání v ecommerce. Napojení je prvním krokem samotného sběru dat, na který následuje důkladné vyhodnocování a porovnávání. Pokud nástroj Google analytics ještě nevyužíváte, s největší pravděpodobností o dost přicházíte. Ukážeme Vám, jak na to.

Google Analytics: Jak na analytiku

Sociální sítě: lidsky a efektivně

SEO je buzzword označující zlepšení pozice v organickém vyhledávání. V praxi se nejedná o nic jiného než o vytvoření většího či menšího množství SEO znaků v takové kvalitě, aby byl váš web zhodnocen algoritmem vyhledávače jako kvalitní, a tedy i relevantní výsledek vyhledávání na dané klíčové slovo. Cílem tohoto snažení je zařazení se na organické pozici, která je konverzní. Vzhledem k obrovskému množství webů je však časově poměrně náročné docílit pozic ve vyhledávání, které ještě prodávají. Důležitá je zde analýza Vaší konkurence a znalost toho, kolik finančních prostředků, popř. Vašeho času chcete vložit do optimalizace Vaší pozice ve vyhledávání. V neposlední řadě je na místě zhodnotit i dobu návratnosti. SEO má výborné výsledky, ale určitě ne hned.
Pokud přemýšlíte, jak posunout Vaši firmu na přední pozice ve vyhledávačích, měli byste mít dobrou znalost pojmů SEO a PPC: jak se liší vyhledávací síť od obsahové, koho a jak remarketingovat a v neposlední řadě jak to celé změřit a propočítat, co bylo rentabilní a co optimalizovat. Objednejte se na kurz, rádi Vám s tím pomůžeme.

Principy SEM

Jak na eshop: Shoptet,...

Jste-li eshoper a začínáte, pravděpodobně se potýkáte s celou řadou nesrozumitelných buzzwordů a překážek. Pomůžeme Vám s orientací se základními funkcemi, jako je nahrávání produktů, ale i se samotným nastavením. Ukážeme Vám, jak se orientovat v Google Analytics, proč mít dobře ošetřené GDPR a zabezpečení a v neposlední řadě jak na SEO optimalizaci webu.

Máte dotaz?
Sem s ním...

Budeme rádi, když nám napíšete, ale pokud se chcete na něco jen rychle zeptat, klidně volejte, rádi poradíme.
Čestmírova 510/7, Nusle, 140 00 Praha 4

Klikněte a pište...

V pracovní den Vás kontaktujeme ihned.

Domluvte si s námi schůzku

DOMLUVIT SI TERMÍN

Kontakt

FILIPES MEDIA s.r.o.
IČO: 07650175 
DIČ: CZ07650175 




+420 606 703 846
info@filipesmedia.cz
Adresa provozovny
Čestmírova 510/7,
Nusle, 140 00 Praha 4

Fakturační adresa
Na Folimance 2155/15,
 Vinohrady, 120 00 Praha 2
Bankovní spojení: 1023893002/5500
envelope linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram