Ceník našich služeb

Základní hodinová sazba je 1000 Kč bez DPH.
Jsme plátci DPH.

Malé firmy/živnostníci/projekty

od 5000 Kč/měsíčně
5 až 10 hodin
Kontaktovat

Středně velké firmy

od 10 000 Kč/měsíčně
10 až 20 hodin
Kontaktovat

Velké projekty a firmy

od 20 000 Kč/měsíčně
20 hodin a více
Kontaktovat

Poradenství

od 2000 Kč/měsíčně
2 až 3 hodiny
Kontaktovat

Pro naše klienty nejčastěji zajišťujeme:

Založení a nastavení účtů v reklamních systémech a na sociálních sítích: GAds, Sklik, Fb Pixel,...
Zde se už lehce ztrácím, prosím řekněte mi více...
Nastavení analytických nástrojů a vyhodnocování výsledků: GA, Fb Pixel, Collabim, Crazy Eggs,...
Chci vědět, k čemu jsou dobré analytické nástroje a co to reprezentuje z vaší strany...
Kampaně na sociálních sítích: Tvorba obsahu a jeho distribuce v síti
To máte na mysli udělat příspěvek a zmáčknout promovat? 
Kampaně na youtube.com: Tvorba video-obsahu a řízení reklamy
Mohu využít youtube i když nemám žádná videa? 
Linkbuilding: SEO optimalizace webu a tvorba zpětných odkazů v síti
Za jak dlouho se výsledky projeví?
PPC kampaně ve vyhledávačích a obsahových sítích: Google, Seznam, Yahoo, Bing...
Má PPC dnes vůbec ještě smysl a k čemu je mi vyhledávač, přes který nikdo nechodí?
Remarketingové kampaně: Bannerové a dynamické reklamy v obsahové síti a na sociálních sítích
Netuším, co to znamená a k čemu je to dobré...
Pravidelná/neustálá optimalizace PPC kampaní
V čem spočívá optimalizace, proč se to dělá a jak často je to nutné?
Email marketing: sbíraní a budování publika, newslettery a chytré emailové automatizace.
Nejedná se náhodou o SPAM? Jaký je mezitím rozdíl? 
Řešení technických problémů souvisejících s prezentačními weby a eshopy: př. optimalizace XML feedů 
Vyrábíte i weby? A co znamená XML feed?
Napojení na zbožové srovnávače a kampaně s nimi spojené: Heureka, GLAMI, Favi.cz, Biano,...
K čemu slouží a umíte řešit i problémy s napojením produktů?
Tvorba materiálu: grafické návrhy, tvorba videí a fotek, příspěvky (kreativity) na sociálních sítích,...
Můžu si u Vás objednat pouze např. tvorbu videa? A děláte to přímo vy? 
Měsíční reporting a vyhodnocování rentability vložených nákladů do marketingu.
Jak to probíhá? Už jsem se s reporty setkal a byly pro mne dost nesrozumitelné...
Vývoj: hledání nových rentabilních strategií a kanálů pro vaši firmu v online podnikání. 
To by měla být snad samozřejmost nebo co tím máte na mysli?

Orientační rozložení času u námi vedených projektů:

80 až 95% na optimalizaci kampaní
5 až 20% na vývoj a testování
5 až 10% na komunikaci s klientem a reporting
U každého klienta je potřeba dobře zhodnotit/spočítat, který z marketingových nástrojů bude nejrentabilnější/nejefektivnější. Pokud se váš projekt 
(např. e-shop) nachází ještě v plenkách a váš business je hlavně koníčkem, bude struktura vašeho marketingového plánu vypadat absolutně rozdílně oproti podnikateli, který potřebuje zajisti práci pro zaměstnance a platit pravidelné fixní náklady... 

Nikdy nedoporučíme nic, o čem bychom nebyly přesvědčeni podle nejlepšího vědomí, svědomí a zkušeností.

Více o našich službách

Pokud hledáte slušného a schopného partnera na online marketing, domluvte si s námi nezávaznou schůzku. Ukážeme Vám, co děláme pro naše klienty a jaké jsou s námi možnosti ve světě online podnikání.

PPC a analytika stránky

PPC reklama má mnoho podob, ale obecně je známá zejména ve vyhledávačích, jako je Google či Seznam. Vzhledem k obecnému povědomí lidí o PPC jsou ceny za klíčová slova či pozice dost vysoké. Je tedy potřeba maximálně svědomitě selektovat, komu se reklama zobrazí a s jakým obsahem, aby to mělo pro podnikatele požadovaný efekt. Volba vyhledávače je také velmi důležitá vzhledem k publiku uživatelů a cenám, které vznikají díky zájmu o vyhledávač. Proto často volíme i méně rozšířené, jako je např. Bing nebo Yahoo.


nezávazná
poptávka

Sociální sítě – obsah i výkonnostní reklamy

Facebook, Instagram, VKontakte, LinkedIn a jiné sociální sítě mají v dnešní době dalekosáhlý vliv na značku a jméno každé firmy či osoby. Není důležité být všude, ale mít živý profil na síti, která je pro Vás stěžejní. Dříve než začnete na sociální síti působit, odpovězte si na otázku, jak chcete profil využít. Chcete ho využít jako prezentaci firmy, nebo jako zdroj nových zákazníků? Od toho se odvíjí i činnosti a jejich časová náročnost. Pomáháme i čistě s reklamní částí, kde si obsah tvoří majitel profilu nebo pověřená osoba.
nezávazná
poptávka

SEO

SEO je buzzword označující zlepšení pozice v organickém vyhledávání. V praxi se nejedná o nic jiného než o vytvoření většího či menšího množství SEO znaků v takové kvalitě, aby byl váš web zhodnocen algoritmem vyhledávače jako kvalitní, a tedy i relevantní výsledek vyhledávání na dané klíčové slovo. Cílem tohoto snažení je zařazení se na organické pozici, která je konverzní. Vzhledem k obrovskému množství webů je však časově poměrně náročné docílit pozic ve vyhledávání, které ještě prodávají. Důležitá je zde analýza Vaší konkurence a znalost toho, kolik finančních prostředků, popř. Vašeho času chcete vložit do optimalizace Vaší pozice ve vyhledávání. V neposlední řadě je na místě zhodnotit i dobu návratnosti. SEO má výborné výsledky, ale určitě ne hned.

nezávazná
poptávka

Srovnávače zboží

V posledních letech se rozmohly porovnávače zboží nebo chcete-li srovnávače zboží. Je jich celá řada a většinou se liší segmentem produktů, které porovnávají. Pokud mají dobře fungovat, musí mít srovnávače zboží, mimo jiné, kvalitní vstupní data. Hrajete si s feedy? Každý srovnávač vyžaduje trochu odlišný zdroj dat a právě k tomu využíváme nástroj Mergado, který feedy dokáže zpracovat dle potřeb srovnávačů. Samozřejmě zde hrají roli i konkrétní strategie, ale to už by bylo na delší povídání. Kontaktujte nás, rádi Vám s nimi pomůžeme.

nezávazná
poptávka

Email marketing

E-mail marketing nerovná se SPAM! Jedná se o chytrý automatizovaný proces, díky kterému můžete buď oslovit potenciální zákazníky v nákupním procesu, nebo se šikovně připomenout již stávajícím klientům. Ať si říká kdo chce, co chce, e-mail marketing není mrtvý – jedná se o jeden z nejfunkčnějších retenčních nástrojů současného onlinu.

nezávazná
poptávka

Tvorba e-shopu na Shoptetu nebo UpGates

Cena e-shopu se odvíjí od množství funkcí, které web splňuje. Funkce se musí naprogramovat a to stojí čas, jinými slovy klientovy peníze. Proto jsme u eshopových řešení mnohem otevřenější tzv. „krabicím“, jako je Shoptet nebo UpGates. Krabicová řešení nabízejí eshopové prostředí v hodnotě mnoha stovek tisíc korun a víc, ale zaplatíte za něj pouze měsíční poplatek, který se rovná zlomku reálné ceny. Nastavení takové platformy je poměrně jednoduché, ale důležité je dbát na UX, SEO optimalizaci a několik dalších faktorů, které hrají roli v tom, zda budete prodávat Vy, nebo konkurence. Eshopy stavíme pouze pro klienty, kteří u nás mají nebo budou mít vedené kampaně.

nezávazná
poptávka

Tvorba webu na WordPressu

Web je základní prezentací a akvizičním nástrojem Vaší firmy. Při jeho tvorbě je podstatné znát Váš finanční budget a mít dobrou představu o funkcích, které má web plnit. Obecně u webů platí, že mají být rychlé a přehledné, mají mít udělanou SEO optimalizaci a zabezpečení, mají mít napojenou analytiku, aby bylo jasné, kdo a odkud na web chodí, a hlavně mají být dohledatelné. To už je ale otázka dalších marketingových postupů.
Prezentační weby stavíme na WordPress platformě, ale pouze pro klienty, kteří u nás mají nebo budou mít vedené kampaně. 
nezávazná
poptávka

Grafické práce

Bez dobrého grafického provedení a kreativity je i dobře nastavená reklama mrháním finančních prostředků. Pro naše klienty zajišťujeme bannery, videa, promo fotky, profily zaměstnanců, podklady pro mediální výstupy zkrátka vše nezbytné pro hladký průběh online kampaní. Ale tvoříme i loga, vizitky, dárkové poukazy nebo grafické zpracování vašich vlastních kreativních představ. Zároveň máme velice dobré kontakty a vztahy s mediálními domy či tiskárnami.

nezávazná
poptávka

Chatbot

Chatbot je nástroj sloužící ke komunikaci a remarketingu. Vytváříme je v Messengeru či na webu. Chatbot se umí naučit domluvit schůzku, odkázat Vás na správnou stránku webu, pomoci s výběrem zboží, asistovat při reklamaci nebo si s vámi jen příjemně popovídat. Fantazii se zde meze nekladou. Pro tvorbu chatbotů využíváme nástrojů Manychat a Wingbot.

nezávazná
poptávka

Konzultace

Konkurence s sebou nese boj o zákazníka. Výhodou online propagace, kterou poskytujeme, je její měřitelnost. Kontaktujte nás a společně se podíváme, jak pomůžeme i Vám.

nezávazná
poptávka

Kontakt

FILIPES MEDIA s.r.o.
IČO: 07650175 
DIČ: CZ07650175 

Adresa provozovny:
Čestmírova 510/7,
Nusle, 140 00 Praha 4

Fakturační adresa:
Na Folimance 2155/15,
 Vinohrady, 120 00 Praha 2
Bankovní spojení: 1023893002/5500
Obrázek s logem partnerské společnosti
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram