Digitální Marketing 
u nás

SLUŽBY

Výkonnostní marketing

Výkonnostní kampaně nebo chcete-li výkonové reklamy jsou určeny zejména pro podniky, kde se dají relevantně měřit výsledky. V praxi se jedná zejména o eshopy či business modely, kde se dá vytvořit vzorec pro výpočet konverze (akce: nákup, telefonát, poslaný dotazník,...).

Branding

Branding se nejlépe hodí u firem, které o sobě potřebují dávat vědět okolí. V praxi se jedná většinou o větší firmy, protože pro malé hráče bývají brandingové kampaně nerentabilní. Takovéto kampaně se měří na základě impresí (počet zhlédnutí reklamy).

Služby

PPC a analytika stránky

PPC reklama má mnoho podob, známá je ale zejména ve vyhledávačích jako je Google či Seznam. Vzhledem k obecnému povědomí lidí o PPC jsou ceny za klíčová slova či pozice dost vysoké. Je tedy potřeba maximálně svědomitě selektovat, komu se reklama zobrazí a s jakým obsahem, aby to mělo pro podnikatele požadovaný efekt. Volba vyhledávače je také velmi důležitá, vzhledem k publiku uživatelů a cenám, které vznikají díky zájmu o vyhledávač. Proto často volíme i méně rozšířené, jako je např. Bing nebo Yahoo.
Facebook, Instagram, VKontakte, LinkedIn a jiné sociální sítě mají v dnešní době dalekosáhlý vliv na značku a jméno každé firmy či osoby. Není důležité být všude, ale mít živý profil na síti, která je pro Vás stěžejní. Dříve než začnete na sociální síti působit, odpovězte si na otázku, jak chcete profil využít. Chcete ho využít jako prezentaci firmy, nebo jako zdroj nových zákazníků? Od toho se odvíjí i činnosti a jejich časová náročnost. Pomáháme i čistě s reklamní částí, kde si obsah tvoří majitel profilu nebo pověřená osoba.

Sociální sítě: Obsah i výkonnostní reklamy

SEO

SEO je buzzword označující zlepšení pozice v organickém vyhledávání. V praxi se nejedná o nic jiného než o vytvoření většího či menšího množství SEO znaků v takové kvalitě, aby byl váš web zhodnocen algoritmem vyhledávače jako kvalitní, a tedy i relevantní výsledek vyhledávání na dané klíčové slovo. Cílem tohoto snažení je zařazení se na organické pozici, která je konverzní. Vzhledem k obrovskému množství webů je však časově poměrně náročné docílit pozic ve vyhledávání, které ještě prodávají. Důležitá je zde analýza Vaší konkurence a znalost toho, kolik finančních prostředků, popř. Vašeho času chcete vložit do optimalizace Vaší pozice ve vyhledávání. V neposlední řadě je na místě zhodnotit i dobu návratnosti. SEO má výborné výsledky, které ale nejsou okamžitě vidět.
V posledních letech se rozmohly porovnávače zboží nebo chcete-li srovnávače zboží. Je jich celá řada a většinou se liší segmentem produktů, které porovnávají. Pokud mají dobře fungovat, musí mít srovnávače zboží, mimo jiné, kvalitní vstupní data. Hrajete si s feedy? Každý srovnávač vyžaduje trochu odlišný zdroj dat a právě k tomu využíváme nástroj Mergado, který feedy dokáže zpracovat dle potřeb srovnávačů. Samozřejmě zde hrají roli i konkrétní strategie, ale to už by bylo na delší povídání. Kontaktujte nás, rádi Vám s nimi pomůžeme.

Srovnávače zboží

Email marketing

E-mail marketing se nerovná SPAM! Jedná se o chytrý automatizovaný proces, díky kterému můžete buď oslovit potenciální zákazníky v nákupním procesu, nebo se šikovně připomenout již stávajícím klientům. Ať si říká kdo chce, co chce, e-mail marketing není mrtvý – jedná se o jeden z nejfunkčnějších retenčních nástrojů současného onlinu.
Pokud jste začínající eshop nebo podnik, co potřebuje proniknout do ecommerce, jste na správném místě.
Rádi Vám zodpovíme: Co je účinné? Do jakých nástrojů online marketingu se vyplatí investovat? SEO, či PPC? Jak na e-mail marketing? Tyto a další otázky si pokládá každý, kdo potřebuje, aby mu online marketing přinesl požadovaný efekt. S námi se zorientujete v základních možnostech online marketingu bez prodejního balastu. Zároveň se v něm zaměříme na Váš konkrétní případ a ukážeme si nejen možnosti, ale i chyby, kterým je třeba se vyvarovat.

Poradenství

NEZÁVÁZNÁ KONZULTACE

Orientační rozložení času u námi vedených projektů:

80 až 95% na optimalizaci kampaní
5 až 20% na vývoj a testování
5 až 10% na komunikaci s klientem a reporting

Pokud se váš projekt (např. e-shop) nachází ještě v plenkách a váš business je hlavně koníčkem, bude struktura vašeho marketingového plánu vypadat absolutně rozdílně oproti podnikateli, který potřebuje zajistit práci pro zaměstnance a platit pravidelné fixní náklady...
U každého klienta je potřeba dobře zhodnotit/spočítat, které z marketingových nástrojů budou nejrentabilnější/nejefektivnější.
Nikdy nedoporučíme nic, o čem bychom nebyli přesvědčeni podle nejlepšího vědomí, svědomí a zkušeností.

Certifikace

Domluvte si s námi schůzku

DOMLUVIT SI TERMÍN

Máte dotaz?
Sem s ním...

Budeme rádi, když nám napíšete, ale pokud se chcete na něco jen rychle zeptat, klidně volejte, rádi poradíme.
Čestmírova 510/7, Nusle, 140 00 Praha 4

Klikněte a pište...

V pracovní den Vás kontaktujeme ihned.

Kontakt

FILIPES MEDIA s.r.o.
IČO: 07650175 
DIČ: CZ07650175 




+420 702 183 839
info@filipesmedia.cz
Adresa provozovny
Čestmírova 510/7,
Nusle, 140 00 Praha 4

Fakturační adresa
Na Folimance 2155/15,
 Vinohrady, 120 00 Praha 2
Bankovní spojení: 1023893002/5500
envelope linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram