Ceník služeb

Tento ceník je pouze orientační. Výslednou kalkulaci provedeme na základě individuálního marketingového plánu, přesného časového odhadu a technické náročnosti.
Ceny jsou smluvní. Jsme plátci DPH.

BASIC

< 7 000 Kč
za měsíc
Př.: Optimalizace základních PPC kampaní na Googlu a Seznamu, optimalizace jednoho zbožového srovnávače, vývoj a testování nových SAAS nástrojů v online, analytika, reporting.
Vhodné pro začínající nebo menší podnikatele či k otestování našich služeb.
KONZULTACE

BUSINESS

< 12 000 Kč
za měsíc
Př.: Sociální sítě, optimalizace PPC kampaní ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, e-mail marketing, vývoj a testování nových SAAS nástrojů a kanálů v online, analytika, reporting, pravidelné online/osobní konzultace.
Vhodné pro firmy, které to v onlinu myslí vážně.
KONZULTACE

ENTERPRISE

< 25 000 Kč
za měsíc
Př.: Časově náročnější kampaně na sociálních sítích, optimalizace složitějších PPC kampaní ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, brandingové kampaně, Off-page SEO, e-mail marketing, hledání a testování nových SAAS nástrojů a kanálů v online,  analytika, reporting, pravidelné online/osobní konzultace.
Důraz na maximální vytěžení všech smysluplných kanálů.
KONZULTACE

Jak může vypadat náplň naší práce...

Založení a nastavení účtů v reklamních systémech a na sociálních sítích: Google Ads, Sklik, Facebook Business Manager a Facebook Pixel apod.

Při založení a nastavení účtů je důležité dbát pozornost na správnost údajů, aby nedošlo k budoucím komplikacím například s daňovým úřadem (př. faktura je vystavena na jinou firmu, avšak placena z vaší kreditní karty). Systémy je také potřeba propojit s vaší webovou stránkou, abyste mohli využít remarketing, tedy cílit reklamou na návštěvníky vašeho webu. Tento typ reklamy je zpravidla nejefektivnější.

Nastavení analytických nástrojů a vyhodnocování výsledků: Google Analytics, Collabim, Crazy Eggs apod.

Pro efektivní marketing je nezbytné veškeré aktivity vyhodnocovat a sledovat také chování návštěvníků vašeho webu. Abychom získali správná data, musí být analytické nástroje správně nastavené a propojené s vaším webem. Na základě těchto dat poté optimalizujeme kampaně pro dosažení co nejlepších výsledků.

Marketing na sociálních sítích: Tvorba obsahu a jeho distribuce v síti.

Každá sociální síť má svá specifika, jejichž znalost je pro úspěšnou komunikaci nezbytná. Je potřeba věnovat čas tvorbě kvalitního obsahu, který obstojí v silné konkurenci a zaujme pozornost cílové skupiny. Při tvorbě reklam je nezbytné dobře zvážit vložené investice a využít různé formy cílení, které reklamu dostanou k cílovému publiku a promění ho ve vaše zákazníky.

SEO: optimalizace webu a tvorba zpětných odkazů (linkbuilding).

Aby se váš web nebo e-shop zobrazoval ve výsledcích vyhledávání na předních příčkách, musí být optimalizovaný podle pravidel vyhledávačů. To zahrnuje vhodné strukturování webu, vložení technických SEO prvků, využití správných klíčových slov a získání zpětných odkazů na váš web. Díky tomu vám pomůžeme dlouhodobě zvýšit návštěvnost vašeho webu bez placené reklamy.

PPC kampaně a jejich optimalizace

PPC reklama má formu banneru nebo předního výsledku vyhledávání. Aby ale tato reklama byla výdělečná, je potřeba zaměřit se na taková klíčová slova, která nemají příliš velkou konkurenci, a případně zvolit i méně užívané vyhledávače, které jsou výrazně levnější. Protože PPC reklama funguje formou aukce a vy tím pádem soupeříte s vaší konkurencí o co nejnižší cenu, je potřeba ji neustále optimalizovat, aby byla co nejefektivnější a přinesla požadované výsledky. 

Remarketingové kampaně: Bannerové a dynamické reklamy v obsahové síti a na sociálních sítích.

Remarketing je zpravidla nejefektivnějším typem reklamy. Cílí na uživatele, kteří navštívili váš web, a projevili tak už zájem o vaše produkty nebo služby. Ve správně nastavené reklamě jim můžete nabídnout přesně ty položky z vaší nabídky, které si na webu prohlíželi. Šance na dokončení nákupu se tak rapidně zvyšuje. Remarketingová kampaň vyžaduje propojení s vaším webem a pečlivé nastavení.

E-mail marketing: získávání kontaktů, odesílání newsletterů a e-mailová automatizace.

Základem úspěšné e-mailové komunikace je práce s kontakty pomocí segmentace (třízení). Díky tomu budete moct vašim stávajícím i potenciálním zákazníkům posílat jen to, o co mají opravdu zájem, a vaše e-maily neskončí v koši, nebo ještě hůře ve spamu. Pomocí automatizace e-mailingu si navíc ušetříte spoustu času. Nastavit automatické třízení kontaktů a odesílání e-mailů vyžaduje určitý čas, pak už ale vše probíhá samostatně. 

Technická řešení webů a e-shopů: například optimalizace XML feedů.

Weby tvoříme pouze pro klienty, kterým se následně budeme starat také o marketing. Zakládáme si totiž na kvalitě a weby dodáváme se všemi technologickými náležitostmi, které jsou nezbytné pro správné fungování online marketingu.
U e-shopu provádíme kompletní optimalizaci tzv. XML feedů pro srovnávače zboží (Heureka, Zboží.cz, Favi apod.). To vám zajistí, že se vaše produkty budou na těchto platformách správně zobrazovat a uživatelé je snadno najdou.

Tvorba kreativních materiálů: grafické návrhy, fotky, videa apod.

Tvoříme kreativní návrhy kampaní od nápadu až po exekuci. V týmu máme specialisty na grafiku, fotografii i video. Pokud budete potřebovat náročné řešení, jako je například natočení profesionálního videoklipu, rádi vám poradíme, na koho se obrátit.

Měsíční reporting a vyhodnocení návratnosti investic vložených do marketingu.

Na začátku měsíce připravujeme report se souhrnem výsledků kampaní z předešlého měsíce a doporučením pro měsíc nadcházející. S reportem vás samozřejmě naučíme pracovat a kdykoliv můžete také požádat o schůzku se specialistou, který vás reportem provede. Všechny tyto schůzky jsou navíc nahrány na náš neveřejný YouTube kanál, veškeré informace tak máte vždy k dispozici.

Vývoj: hledání nových rentabilních kanálů a optimalizace marketingové strategie.

V online světe se situace neustále mění. To, co fungovalo včera, už pro vás dnes nemusí být výdělečné. Veškeré marketing aktivity proto neustále vyhodnocujeme a hledáme nové příležitosti. Pokud už některý z marketingových kanálů přestane přinášet očekávané výsledky, najdeme pro vás nové, lepší řešení. O vaše projekty se staráme nepřetržitě a jejich úspěch je pro nás prioritou.

Certifikace a reference

Marketingová agentura - FILIPES MEDIA - Heureka Partner, optimalizace pro zbožové vyhledávače, optimalizace XML feedů
Marketingová agentura - FILIPES MEDIA - zlatý Shoptet partner
Bidding-Fox-Partner-badge, Filipes media, marketingová agentura, PPC reklama
Sklik,cz ověřená marketingová agentura, online marketing a reklama
ověřená marketingová agentura zboží.cz, online marketing, reklama
certifikovaná agentura Mergado, optimalizace XML feedů, optimalizace pro vyhledávače zboží, PPC reklama

Jak přibližně trávíme čas u marketingových projektů:

30 až 50 % času navrhujeme a připravujeme kampaně,

5 až 10% času trávíme testováním kampaní,

20 až 40 % času kampaně optimalizujeme,

10 až 20 % času věnujeme konzultacím s vámi a reportingu.

Naší prioritou jsou vaše obchodní cíle. Marketingový plán proto maximálně přizpůsobíme potřebám vašeho businessu a vašim aktuálním možnostem.

Vždy pečlivě zhodnotíme, jaké marketingové aktivity budou nejefektivnější a přinesou nejlepší výsledky. Doporučíme vám jen to, o čem jsme 100 % přesvědčeni a máme s tím dlouhodobé zkušenosti.

Máte dotaz?
Sem s ním...

Budeme rádi, když nám napíšete, ale pokud se chcete na něco jen rychle zeptat, klidně volejte, rádi poradíme.
Plzeňská 3350/18, Praha 5, Smíchov

Klikněte a pište...

V pracovní den Vás kontaktujeme ihned.

Domluvte si s námi nezávaznou schůzku

DOMLUVIT TERMÍN

Kontakt

FILIPES MEDIA 
+420 702 183 839
info@filipesmedia.cz



Bankovní spojení:
2701969462/2010
Fakturační udáje
FILIPES MEDIA s.r.o.
Plzeňská 3350/18,
Praha 5, Smíchov 


IČO: 07650175
DIČ: CZ07650175
homeapartmentenvelopeusers linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram