Ceník

Základní hodinová sazba je 1000 Kč bez DPH. Jsme plátci DPH.
Ceník níže je pouze pro orientační představu. Výsledná kalkulace je na základě marketingového plánu a přesného časového odhadu.

Malé firmy a živnostníci

od 5 000 Kč
/měsíčně
Vhodné pro začínající podnikatele či ty, kteří si chtějí službu otestovat.


5 až 10 hodin/měsíčně
KONZULTACE

Středně velké firmy

od 10 000 Kč
/měsíčně
Pokud patříte mezi středně velké firmy, pravděpodobně budete využívat komplexnějších nástrojů marketingu.

10 až 20 hodin/měsíčně
KONZULTACE

Velké firmy a projekty

od 20 000 Kč /měsíčně
Složitější a časově náročnější marketingové strategie vhodné pro firmy/projekty s vysokými náklady či spendy v kreditech.

od 20 hodin/měsíčně
KONZULTACE

Jak třeba vypadá náplň naší práce...

Založení a nastavení účtů v reklamních systémech a na sociálních sítích: GAds, Sklik, FB Pixel,...

- V praxi se jedná o vytvoření účtů na vaše jméno, firmu či webovou stránku podle toho, o co se jedná. V tomto případě se nejedná o nic extra složitého, ale je zde potřeba dbát velký důraz na kontrolu údajů, aby nedošlo k budoucím komplikacím např. s daňovým úřadem (př. faktura je vystavena na jinou firmu, avšak placena z vaší kreditky).

Nastavení analytických nástrojů a vyhodnocování výsledků: GA, FB Pixel, Collabim, Crazy Eggs,...

Analytika je v současném světě onlinu absolutní nutnost, pokud chcete mít dobré výsledky. Výstupem z analytických nástrojů jsou soubory nejrůznějších dat, která se sbírají za účelem optimalizace kampaní (správného fungování kampaní). Aby každý marketingový nástroj správně fungoval, je třeba ho napojit a správně nastavit. Pokud by se data špatně propisovala, vedlo by to k nesprávnému vyhodnocování výsledků či ztrátě dat!

Kampaně na sociálních sítích: Tvorba obsahu a jeho distribuce v síti.

Výroba jednoho příspěvku může být samozřejmě i v řádu ,,sekund", ale cílem není vytvářet příspěvky (posty), ale získávat publika, zákazníky a v poslední řadě samozřejmě peníze. Příspěvky, které jsou dobře promyšlené se nazývají konverzní (vedou k nákupu). Tvorba takového příspěvku může být i v řádu několika hodin. Na začátku samotné tvorby je nutno znát dané publikum a současné algoritmy sociálních sítí (zejména u Facebooku), které udávají, kolika lidem se příspěvek zobrazí.
Ohledně promování příspěvku se samozřejmě nejedná pouze o zakliknutí tlačítka promovat, ale o výběr daného vzorku lidí, kterým se příspěvek zobrazí. Zde se opět nejedná o základní rozdělení ( např. přátelé přátel), ale o výběr určitého vzorku lidí na základě podobností v nákupech. Nemluvě o dlouhodobé tvorbě speciálních publik jako jsou např. lookalike audience (publika vytvořená na základě velmi podobného vzorce vašich reálných zákazníku).

Kampaně na youtube.com: Tvorba video-obsahu a řízení reklamy.

V síti YouTube je možno promovat i formou bannerů, ale proč nevyužít i videa? První možnou variantou je samozřejmě vytvoření profesionálního klipu, který však často bývá ekonomicky náročnější, než by byl efekt z kampaně. Proto se dá využít kombinace šablony, mluveného slova a grafiky, které se spoji v jedno a vytvoří tak unikátní video spot v řádu nižších tisícikorun.

Linkbuilding: SEO optimalizace webu a tvorba zpětných odkazů v síti.

SEO se projeví v řádu měsíců (cca 3 až 12), ale platí zde následující... Pokud máte konkurenci, která je ve světě onlinu zběhlá, bude náročnější se dostat na vyšší pozice, které jsou tzv. konverzní (nosí vám nakupující zákazníky). Cílem celého snažení je samozřejmě docílit získávání zákazníků skrze organické (neplacené) vyhledávání. To by samozřejmě chtěl každý :), ale otázkou je, zda to pro Váš business bude rentabilní. Avšak není nic jednoduššího, než podívat se na váš konkrétní případ - na pozici, kterou váš web drží, a na pozice konkurence...

PPC kampaně ve vyhledávačích a obsahových sítích: Google, Seznam, Yahoo, Bing...

Prokliková reklama nebo-li PPC samozřejmě smysl má, ale vzhledem k tomu, že řada lidí PPC už zná, jsou ceny za klíčová slova často velmi drahé až nerentabilní. Cena za klíčové slovo se udává na základě aukčního systému, v kterém se lidi tzv bidují (předhazují), kolik je kdo ochoten za danou pozici a slovo dát. Proto je velmi nerentabilní cílit na slova, která jsou pro vaše podnikání na první dobrou super (př. catering Praha, úklid Brno, stěhování). Nemluvě o výběru publika, kterému se reklama bude zobrazovat. Nezapomeňte, že úkolem vyhledávače není přinést Vám peníze, ale zobrazit Vás...
U vyhledávačů, o kterých jste pravděpodobně jen slyšeli, ale nikdy byste je nevyužili, je dobré si uvědomit, že řada uživatelů internetu, používá vyhledávač nainstalovaný operačním systémem...jinými slovy lidi využívají Yahoo nebo Bing aniž by o tom věděli. Navíc v těchto aukčních systémech spolu nikdo nesoutěží, a tak se dostanete z ceny 10 Kč za proklik klidně na cenu několika haléřů. A to se vyplatí :)

Remarketingové kampaně: Bannerové a dynamické reklamy v obsahové síti a na sociálních sítích.

Remarketing/Retargeting (jiný slovník) slouží ke zpětnému oslovení zákazníka. Jinými slovy: někdo přišel k Vám na web, ale z nějakého důvodu odešel (třeba se mu chtělo na záchod, vyskočila mu zpráva v Messengeru nebo se v něm na poslední chvíli probudilo ono lakomé Já). Je škoda tohoto napůl-rozhodnutého zákazníka nepřivést zpět na onu super myšlenku koupě/objednání u Vás. V praxi se to dělá pomocí bannerů nebo klidně i příspěvků na FB.

Optimalizace PPC kampaní.

Velmi běžným omylem je, že se PPC kampaně nastaví a poté už sami krásně běží. Takto by to fungovalo, pokud by se do systému nepřidávali další uživatelé a žádný subjekt by kampaně neoptimalizoval. Avšak v reálu se každým dnem do sítě přidávají nový uživatelé a stávající odcházejí. A v neposlední řadě je nutno zdůraznit, že každý, kdo svoji kampaň optimalizuje (bez ohledu, zda dobře nebo špatně), mění systém, ve kterém i Vy můžete mít reklamy. V praxi by se stalo, že budete za klíčová slova (za vaše zákazníky) platit více peněz, než musíte. Nebo tak málo, že se ani nezobrazíte nebo nedostanete na zajímavé pozice. Nemluvě o hledání správného publika, které je pro Vás to nejzajímavější (každý business má svého vzorového klienta... př. Lékárna: důchodce, hračky: děti, luxusní výrobek: movité publikum, aj.).
Jak často je potřeba kampaně optimalizovat, závisí na více faktorech, ale zejména na množství kreditu (každá chybička znamená hodně peněz) a na složitosti PPC kampaně (čím složitější, tím samozřejmě časově náročnější).

Email marketing: sbíraní a budování publika, newslettery a chytré emailové automatizace.

SPAM je špatně vedená emailingová kampaň. Pokud někomu spadá email do SPAMU, nejenže to daného příjemce obtěžuje, ale navíc si to v 99% ani nepřečte. Toto je horší než nic. Avšak pokud jsou kampaně dobře vedeny, tyto emaily vnímají vaši zákazníci jako komunikaci s vámi... Podívejte se například, jak to dělá Alza. Když si něco objednáte, vždy s vámi komunikuje robot a vadilo Vám to někdy? Emailing je skvělí nástroj nejen na získání nových zákazníku, ale i na zjednodušení vašich vlastní procesů v komunikaci se zákazníkem.

Řešení technických problémů souvisejících s prezentačními weby a e-shopy: př. optimalizace XML feedů.

Weby (prezentační/e-shopy) vyrábíme pouze pro klienty, kterým spravujeme kampaně, vedeme nebo budeme vést projekty. Důvod je jednoduchý: v dnešní době je řada dodavatelů webových řešení, kteří jsou schopni nabídnou výrazně příznivější cenu, avšak jen díky tomu, že neřeší technické pozadí, které je pro správné fungování online marketingu nezbytné (př. SEO optimalizace webu). Nechceme bojovat cenou ale kvalitou.
XML feed je soubor dat, který složí pro export produktu na e-shop nebo z e-shopu. Obsahuje to konkrétní parametry, jako je například váha, velikost, barva, popis produktu, fotka, aj. Pokud se mluví o zpracování feedů, má se na mysli jeho úprava pro dané porovnávače/srovnávače cen, kam se produkty nahrávají. Každá z těchto platforem (Heureka, Favi, BIANO,..) vyžaduje trochu jiný soubor dat, který je potřeba pro správné fungovaní upravit v nástroji Mergado.

Tvorba materiálu: grafické návrhy, tvorba videí a fotek, příspěvky (kreativity) na sociálních sítích,...

Videa si tvoříme sami a máme na to moc šikovného člověka. Určitě není problém se na nás obrátit, a uvidíme, co potřebujete. Pokud by se jednalo o videa, kde je potřeba dost marketingové myšlení (př. video-prezentace krásného, avšak levného ubytování v Chorvatsku) má smysl oslovit přímo nás. Pokud byste však zvažovali tvorbu hudebního videoklipu, poradíme Vám lidi, kteří se na to specializují.

Měsíční reporting a vyhodnocování rentability vložených nákladů do marketingu.

Na začátku měsíce, který následuje za měsícem, kdy byla vedena kampaň, dostanete jednoduchý report z data studia. Jak se v něm orientovat Vám samozřejmě vysvětlíme, ale není problém si reporty předávat i v konferenčním hovoru s naším technikem, který Vás reportem provede, odpoví na dotazy a rovnou se s vámi pobaví i o vývoji na následující měsíc/období. Veškeré online hovory jsou nahrávané, a jsou umístěny na našem YouTube kanálu jako neveřejné video pro Vás i nás, aby bylo možné kdykoli (z obou stran) dohledat, co bylo řečeno za kroky. A v neposlední řadě videa obsahují návody, krok za krokem nahrané, pro ty, kteří si kampaně částečně spravují sami (popř. jiné technické úkony nezbytné pro online podnikán (př. nahrávání produktů do e-shopu)).

Vývoj: hledání nových rentabilních strategií a kanálů pro vaši firmu v online podnikání.

- Ve světě onlinu a businessu se situace neustále mění. To, co bylo včera super zdroj nových zákazníků, je dnes nerentabilní kanál či marketingový nástroj. Marketing děláme komplexně, takže pokud nastane situace, kdy např. PPC pro Vás přestane být zajímavé, nemusíte se bát, že byste se o tom dozvěděli od kohokoli jiného než od nás. I přestože to zní jako klišé, o naše klienty se staráme, jako by to byly naše vlastní projekty.

Certifikace a reference

Orientační rozložení času u námi vedených projektů:

80 až 95% na optimalizaci kampaní
5 až 20% na vývoj a testování
5 až 10% na komunikaci s klientem a reporting

U každého klienta je potřeba dobře zhodnotit/spočítat, který z marketingových nástrojů bude nejrentabilnější/nejefektivnější. Pokud se váš projekt
(např. e-shop) nachází ještě v plenkách a váš business je hlavně koníčkem, bude struktura vašeho marketingového plánu vypadat absolutně rozdílně oproti podnikateli, který potřebuje zajistit práci pro zaměstnance a platit pravidelné fixní náklady...

Nikdy nedoporučíme nic, o čem bychom nebyly přesvědčeni podle nejlepšího vědomí, svědomí a zkušeností.

Máte dotaz?
Sem s ním...

Budeme rádi, když nám napíšete, ale pokud se chcete na něco jen rychle zeptat, klidně volejte, rádi poradíme.
Čestmírova 510/7, Nusle, 140 00 Praha 4

Klikněte a pište...

V pracovní den Vás kontaktujeme ihned.

Domluvte si s námi schůzku

DOMLUVIT SI TERMÍN

Kontakt

FILIPES MEDIA s.r.o.
IČO: 07650175 
DIČ: CZ07650175 




+420 606 703 846
info@filipesmedia.cz
Adresa provozovny
Čestmírova 510/7,
Nusle, 140 00 Praha 4

Fakturační adresa
Na Folimance 2155/15,
 Vinohrady, 120 00 Praha 2
Bankovní spojení: 1023893002/5500
homeapartmentenvelopeusers linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram