Navolávání recenzí na Heureku a Google

Proč navoláváme recenze?

Analyzujeme Váš prodejní proces

Kompletně projdeme kroky Vašich objednávek a následnou distribuci objednávek. K tomu se podíváme na stávající recenze a vymyslíme nejlepší způsob výběru recenzí.

Sjednotíme výběr recenzí

Vymyslíme na míru výběr recenzí tak, aby si nekonkurovali - Heureka Ověřeno zákazníky, Zboží recenze, Google recenze či recenze od e-shopového řešení.

Získáme zpětnou vazbu od lidí a podpoříme opětovný nákup

Recenze vybíráme telefonicky, kdy probereme se zákazníkem jeho spokojenost s nákupem a požádáme ho o udělení recenze na určené místo. Jako poděkování a pobídku k opětovnému nákupu mu po zveřejnění recenze zašleme e-mail se slevovým kódem.

Kontrolujeme kvalitu Vašich služeb či zboží

Zjištěné poznatky (především ty negativní) klientům reportujeme, a díky tomu odhalujeme nedostatky u produktů, zaměstnanců či dopravních společností.

3 informace, které Vám recenze dají

Pozitivní recenze zvyšují konverzní poměr

60 % potenciálních kupců vyhledává recenzi před nákupem. Pozitivní recenze zákazníka přesvědčí k nákupu, ta negativní (i neoprávněná) ho ale samozřejmě naopak odradí.

Recenze zrcadlí kvalitu služby

Negativní recenze musí být minimalizovány kvůli hrozbě odrazení od nákupu.

S pozitivními recenzemi roste hodnota e-shopu

Jedna z nejcennějších částí e-shopů je jejich historie v podobě pozitivních recenzí - především na Ověřeno zákazníky na Heurece.

Filipes-favicon

Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář