Proč navoláváme recenze?
Analyzujeme Váš prodejní proces
Kompletně projdeme kroky Vašich objednávek a následnou distribuci objednávek. K tomu se podíváme na stávající recenze a vymyslíme nejlepší způsob výběru recenzí.
Sjednotíme výběr recenzí
Vymyslíme na míru výběr recenzí tak, aby si nekonkurovali - Heureka Ověřeno zákazníky, Zboží recenze, Google recenze či recenze od e-shopového řešení.
Získáme zpětnou vazbu od lidí a podpoříme opětovný nákup
Recenze vybíráme telefonicky, kdy probereme se zákazníkem jeho spokojenost s nákupem a požádáme ho o udělení recenze na určené místo. Jako poděkování a pobídku k opětovnému nákupu mu po zveřejnění recenze zašleme e-mail se slevovým kódem.
Kontrolujeme kvalitu Vašich služeb či zboží
Zjištěné poznatky (především ty negativní) klientům reportujeme, a díky tomu odhalujeme nedostatky u produktů, zaměstnanců či dopravních společností.
3 informace, které Vám recenze dají
Pozitivní recenze zvyšují konverzní poměr
60 % potenciálních kupců vyhledává recenzi před nákupem. Pozitivní recenze zákazníka přesvědčí k nákupu, ta negativní (i neoprávněná) ho ale samozřejmě naopak odradí.
Recenze zrcadlí kvalitu služby
Negativní recenze musí být minimalizovány kvůli hrozbě odrazení od nákupu.
S pozitivními recenzemi roste hodnota e-shopu
Jedna z nejcennějších částí e-shopů je jejich historie v podobě pozitivních recenzí - především na Ověřeno zákazníky na Heurece.
Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.
- Vždy komunikujete s odborníkem na e-commerce
- Záznam schůzek máte trvale online k dispozici
- Jsme Zlatým Shoptet partnerem
Přečtěte si názory spokojených zákazníků



