Případová studie: Google Ads CSS program Cenator drží krok s novými kampaněmi PMAX a šetří 20 % z CPC

CSS program Cenator nabízí možnost ušetřit v nákupových kampaní až 20 % nákladů. A to i nových PMAX kampaní.
CSS program Cenator nabízí možnost ušetřit v nákupových kampaní až 20 % nákladů. A to i nových PMAX kampaní.

Jak ušetřit na nákladech díky CSS programu?

Ve Filipesmedia jsme v minulém roce vyvinuli vlastní CSS program Cenator, díky kterému jsme schopni zlevnit naším klientům inzerci produktů na Googlu pomocí nižší ceny za proklik.

CSS program nabízí možnost ušetřit v nákupových kampaní až 20 % nákladů. Vznikl jako reakce na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby byly jednotlivým srovnávačům poskytovány stejné podmínky, jako Google poskytuje své službě Google Shopping, v rámci které si účtuje provizi až 20 %. To znamená, že pokud vstupujete do aukce s CPC 10 Kč, tak vaše skutečná síla v aukci je 8 Kč.

Css cenator info
Css cenator info praxe

Podívejte se na konkrétní případ, kdy se po přepnutí z Google shopping služby do našeho CSS programu podařilo klientovi ušetřit na nákladech. Jedná se o e-shop s elektronikou, kde je typicky vysoká konkurence a poměrně nízké marže.

Jak se projeví přechod k CSS partnerovi?

Z grafu je zřejmé, že po přepnutí nastal obratem pokles CPC. V tomto období (23 dnů) se neprováděly žádné razantní změny v PMAX kampaní, tak ať je přechod jasně patrný. Průměrná cena za proklik klesla z 9,18 Kč na 7,34 Kč, což znamená celkové snížení o rovných 20 %. Zároveň je zde vidět i pokles průměrné denní útraty, který představuje snížení o 18 %. Vzhledem k blížící se vánoční sezóně, akci Black friday a založení nových PMAX kampaní je pak následně vidět růst CPC.

V tomto období jsme u nás ve Filipesmedia napříč klienty pozorovali rapidní růst CPC, nicméně tam, kde byl náš CSS program Cenator se dařilo v konečném důsledku lépe dosáhnout požadované návratnosti a výsledného PNO.

css cenator diagram

Z grafu je zřejmé, že po přepnutí nastal obratem pokles CPC. V tomto období (23 dnů) se neprováděly žádné razantní změny v PMAX kampaní, tak ať je přechod jasně patrný. Průměrná cena za proklik klesla z 9,18 Kč na 7,34 Kč, což znamená celkové snížení o rovných 20 %. Zároveň je zde vidět i pokles průměrné denní útraty, který představuje snížení o 18 %. Vzhledem k blížící se vánoční sezóně, akci Black friday a založení nových PMAX kampaní je pak následně vidět růst CPC.

V tomto období jsme u nás ve Filipes media napříč klienty pozorovali rapidní růst CPC, nicméně tam, kde byl náš CSS program Cenator se dařilo v konečném důsledku lépe dosáhnout požadované návratnosti a výsledného PNO.

Jednoduchá aktivace

Vše, co pro aktivaci stačí, je Merchant Center ID, díky kterému Vám následně pošleme pozvánku do našeho CSS programu Cenator, kterou přijmete v emailu nebo přímo v Merchant Centru.

Zdieľať tento článok:

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář

Máte záujem o naše služby?

Zavolajte nám alebo nám napíšte prostredníctvom kontaktného formulára