Analytika

Analytika v našem podání

Důkladná analýza napříč zdroji

Zaměřujeme se na co nejpřesnější odhad chování uživatelů na webu. Využíváme kombinaci Google Universal Analytics, Google Analytics 4 a dalších měřících nástrojů, jako je např. Smartlook. Sledujeme hlavně zdroje a médium návštěvnosti a následné chování uživatelů.

Import nákladů ze všech reklamních kanálů

Veškeré marketingové aktivity vyhodnocujeme dle jednoho atribučního modelu pomocí importu nákladů, prokliků a zobrazení ze všech reklamních systémů. Analýzu děláme v Universal Analytics či Analytics 4.

Vlastní vizualizace

Získaná data následně importujeme do Google Data Studia, kde reportujeme či analyzujeme zvolené metriky. Umíme dělat i vizualizace na míru klienta.

Poučení z webové analytiky a práce s trendy

Veškerá data a poznatky v týdenním, měsíčním či ročním horizontu analyzujeme. Díky tomu odhalujeme slabá místa, optimalizujeme kampaně, hledáme nové kanály či dáváme doporučení klientovi.

3 důvody, proč využívat analytiku?

Detailní pohled na data webu

Data o návštěvnosti a konverzi jsou základ, bez kterého nelze dělat online marketing. Dělat bez nich PPC reklamu je jako jet na kole se zavázanýma očima. Nedojedete. :)

Podklad pro další business kroky

Díky analýze lze následně online business směřovat dál - ať jsou to opravy na webu, či strategie pro další implementaci produktů či marketingových kanálů.

Výpočet PNO/ROAS/CPA

Když se spojí veškeré informace o reklamních systémech a doměří se konverze na webu, lze efektivně spočítat návratnost či rentabilitu aktivit marketingového týmu či agentury.

Pro analytiku využíváme tyto nástroje a platformy

Filipes-favicon

Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář