Analytika v našem podání
Důkladná analýza napříč zdroji
Zaměřujeme se na co nejpřesnější odhad chování uživatelů na webu. Využíváme kombinaci Google Universal Analytics, Google Analytics 4 a dalších měřících nástrojů, jako je např. Smartlook. Sledujeme hlavně zdroje a médium návštěvnosti a následné chování uživatelů.
Import nákladů ze všech reklamních kanálů
Veškeré marketingové aktivity vyhodnocujeme dle jednoho atribučního modelu pomocí importu nákladů, prokliků a zobrazení ze všech reklamních systémů. Analýzu děláme v Universal Analytics či Analytics 4.
Vlastní vizualizace
Získaná data následně importujeme do Google Data Studia, kde reportujeme či analyzujeme zvolené metriky. Umíme dělat i vizualizace na míru klienta.
Poučení z webové analytiky a práce s trendy
Veškerá data a poznatky v týdenním, měsíčním či ročním horizontu analyzujeme. Díky tomu odhalujeme slabá místa, optimalizujeme kampaně, hledáme nové kanály či dáváme doporučení klientovi.
3 důvody, proč využívat analytiku?
Detailní pohled na data webu
Data o návštěvnosti a konverzi jsou základ, bez kterého nelze dělat online marketing. Dělat bez nich PPC reklamu je jako jet na kole se zavázanýma očima. Nedojedete. :)
Podklad pro další business kroky
Díky analýze lze následně online business směřovat dál - ať jsou to opravy na webu, či strategie pro další implementaci produktů či marketingových kanálů.
Výpočet PNO/ROAS/CPA
Když se spojí veškeré informace o reklamních systémech a doměří se konverze na webu, lze efektivně spočítat návratnost či rentabilitu aktivit marketingového týmu či agentury.
Pro analytiku využíváme tyto nástroje a platformy
Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.
- Vždy komunikujete s odborníkem na e-commerce
- Záznam schůzek máte trvale online k dispozici
- Jsme Zlatým Shoptet partnerem
Přečtěte si názory spokojených zákazníků



