Natáčení

Kreativní video reklama pro reálné výsledky: Vyberte si styl, který rezonuje a poskytuje silný impakt pro růst Vaší značky.

PROFESIONÁLNÍ VIDEA PRO VAŠI ZNAČKU

Kreativní video reklama pomůže Vaší značce růst. Vytvoříme unikátní příběh, který dodá reklamě jiskru a zaujme pozornost každého diváka. Investice do kreativních videí může být efektivním způsobem, jak vylepšit marketingovou strategii, budovat povědomí o značce a podporovat růst podnikání a tržeb na e-shopu.

Při plánování natáčení je velmi důležité se rozhodnout, jaký bude styl videozáznamu – reportážní nebo filmový. Tyto dva styly se od sebe podstatně liší v tom, kam se použijí, a řeší zcela odlišné úkoly. Volba stylu zásadně ovlivní veškerou práci na projektu a vybírá se na základě stanoveného úkolu a estetických preferencí, v závislosti na požadovaném vizuálním výsledku. Volba také závisí na termínech realizace projektu a rozpočtu, který umožňuje vytvořit určitý tým kameramanů.

Nataceni action

Videoprodukce v našem podání

Reportážní videozáznam

Scénický videozáznam

Firemní prezentace

Hudební klipy

Střih videí

Reklamní spoty

Vytvoření storyboardu

Vytvoření úvodní grafiky

Korekce barev

Práce se zvukem

Nadzvuková videosekvence v případě potřeby

Další formáty a možnosti

4 důvody, proč využívat videoobsah

icon-1

Prezentace produktu

Kreativní videa efektivně prezentují vlastnosti a výhody produktu a zákazníci si navíc informace z videa lépe zapamatují. Videa poskytují prostor pro vyprávění příběhů, což může být účinný způsob, jak emocionálně zapojit zákazníky a budovat s nimi vztah.

icon-2

Přesvědčení zákazníka

Kreativní videa pomáhají přesvědčit zákazníky, aby provedli konkrétní akce, jako je nákup produktu, přihlášení k odběru newsletteru nebo sdílení obsahu na sociálních sítích.

icon-3

Posun z hlediska SEO

Videa mohou zlepšit Vaši pozici ve vyhledávačích. YouTube je druhý největší vyhledávač na světě a vkládání klíčových slov a popisků do videí může zvýšit viditelnost Vaší značky.

4

Více konverzí v reklamní kampani

Content s vysokou vizuální kvalitou vytváří profesionální dojem. To může zvýšit důvěryhodnost značky a zákazníci pravděpodobněji zareagují na reklamu, která působí seriózně a kvalitně. 

Při natáčení využíváme tyto nástroje

Filipes-favicon

Zjistěte, jak by vypadalo
Vaše externí marketingové oddělení.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář