PROFESIONÁLNÍ VIDEA PRO VAŠI ZNAČKU
Kreativní video reklama pomůže vaší značce růst. Vytvoříme unikátní příběh, který dodá reklamě jiskru a zaujme pozornost každého diváka. Investice do kreativních videí může být efektivním způsobem, jak vylepšit marketingovou strategii, budovat povědomí o značce a podporovat růst podnikání a tržeb na e-shopu.
Při plánování natáčení je velmi důležité se rozhodnout, jaký bude styl videozáznamu – reportážní nebo filmový. Tyto dva styly se od sebe podstatně liší v tom, kam se použijí, a řeší zcela odlišné úkoly. Volba stylu zásadně ovlivní veškerou práci na projektu a vybírá se na základě stanoveného úkolu a estetických preferencí, v závislosti na požadovaném vizuálním výsledku. Volba také závisí na termínech realizace projektu a rozpočtu, který umožňuje vytvořit určitý tým kameramanů.
4 důvody, proč využívat videoobsah
Prezentace produktu
Kreativní videa efektivně prezentují vlastnosti a výhody produktu a zákazníci si navíc informace z videa lépe zapamatují. Videa poskytují prostor pro vyprávění příběhů, což může být účinný způsob, jak emocionálně zapojit zákazníky a budovat s nimi vztah.
Přesvědčení zákazníka
Kreativní videa pomáhají přesvědčit zákazníky, aby provedli konkrétní akce, jako je nákup produktu, přihlášení k odběru newsletteru nebo sdílení obsahu na sociálních sítích.
Posun z hlediska SEO
Videa mohou zlepšit vaši pozici ve vyhledávačích. YouTube je druhý největší vyhledávač na světě a vkládání klíčových slov a popisků do videí může zvýšit viditelnost Vaší značky.
Více konverzí v reklamní kampani
Content s vysokou vizuální kvalitou vytváří profesionální dojem. To může zvýšit důvěryhodnost značky a zákazníci pravděpodobněji zareagují na reklamu, která působí seriózně a kvalitně.