Výkonnostní kampaně v našem podání
Rozhodování na základě dat, ne emocí
Před spuštěním činností si nadefinujeme cíle (nejčastěji PNO), důkladně zkontrolujeme, zda vše měří, jak má, a následně se snažíme zlepšovat kvalitu dat.
Tým performance maniaků
Čísla nás baví, a tudíž nás baví Váš profit. :) Ale abychom byli elitou v oboru, tak se neustále vzděláváme. Máme certifikace od Google, CSS partnerství, feedové školení a další.
Práce s maržemi a celkovým PNO
Do analytických systémů si importujeme náklady na reklamu a do celkového vyhodnocení počítáme i naši smluvní odměnu. Díky tomu umíme vypočítat "hrubý zisk".
Každoměsíční report a vývoj
Na začátku každého měsíce sepisuje každý specialista ke své části textový report ohledně výkonu a dalších doporučení. Vedoucí projektu následně promyslí a navrhne další postup.
3 důvody, proč jsou výkonnostní kampaně důležité?
Cílí na výdělek
Cílem performance marketingu je maximalizovat výdělek za danou investici.
Reklamy lze optimalizovat na návratnost
Moderní reklamní kampaně lze cílit na definované ROAS, PNO či CPA.
Rychlý efekt v podobě prodejů
Do 3 měsíců by se měly dostavit výsledky (pokud má o produkt trh zájem).
PPC kampaně dokážeme nastavit pro tyto nástroje a platformy
Zjistěte, jak by u nás vypadalo
Vaše externí marketingové oddělení.
- Maximalizujeme výkon vašich současných kampaní
- Transparentnost a kontrolu zajišťují nahrávané hovory
- Aktivně pro Vás hledáme nové možnosti v online marketingu
Přečtěte si názory spokojených zákazníků



