PPC výkonnostní kampaně

Výkonnostní kampaně v našem podání

Rozhodování na základě dat, ne emocí

Před spuštěním činností si nadefinujeme cíle (nejčastěji PNO), důkladně zkontrolujeme, zda vše měří, jak má, a následně se snažíme zlepšovat kvalitu dat.

Tým performance maniaků

Čísla nás baví, a tudíž nás baví Váš profit. :) Ale abychom byli elitou v oboru, tak se neustále vzděláváme. Máme certifikace od Google, CSS partnerství, feedové školení a další.

Práce s maržemi a celkovým PNO

Do analytických systémů si importujeme náklady na reklamu a do celkového vyhodnocení počítáme i naši smluvní odměnu. Díky tomu umíme vypočítat "hrubý zisk".

Každoměsíční report a vývoj

Na začátku každého měsíce sepisuje každý specialista ke své části textový report ohledně výkonu a dalších doporučení. Vedoucí projektu následně promyslí a navrhne další postup.

3 důvody, proč jsou výkonnostní kampaně důležité?

Cílí na výdělek

Cílem performance marketingu je maximalizovat výdělek za danou investici.

Reklamy lze optimalizovat na návratnost

Moderní reklamní kampaně lze cílit na definované ROAS, PNO či CPA.

Rychlý efekt v podobě prodejů

Do 3 měsíců by se měly dostavit výsledky (pokud má o produkt trh zájem).

PPC kampaně dokážeme nastavit pro tyto nástroje a platformy

Filipes-favicon

Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář