PPC výkonnostní kampaně

Výkonnostní kampaně v našem podání

Rozhodování na základě dat, ne emocí

Před spuštěním činností si nadefinujeme cíle (nejčastěji PNO), důkladně zkontrolujeme, zda vše měří, jak má, a následně se snažíme zlepšovat kvalitu dat.

Tým performance maniaků

Čísla nás baví, a tudíž nás baví Váš profit. :) Ale abychom byli elitou v oboru, tak se neustále vzděláváme. Máme certifikace od Google, CSS partnerství, feedové školení a další.

Práce s maržemi a celkovým PNO

Do analytických systémů si importujeme náklady na reklamu a do celkového vyhodnocení počítáme i naši smluvní odměnu. Díky tomu umíme vypočítat "hrubý zisk".

Každoměsíční report a vývoj

Na začátku každého měsíce sepisuje každý specialista ke své části textový report ohledně výkonu a dalších doporučení. Vedoucí projektu následně promyslí a navrhne další postup.

3 důvody, proč jsou výkonnostní kampaně důležité?

icon-1

Cílí na výdělek

Cílem performance marketingu je maximalizovat výdělek za danou investici.

icon-2

Reklamy lze optimalizovat na návratnost

Moderní reklamní kampaně lze cílit na definované ROAS, PNO či CPA.

icon-3

Rychlý efekt v podobě prodejů

Do 3 měsíců by se měly dostavit výsledky (pokud má o produkt trh zájem).

PPC kampaně dokážeme nastavit pro tyto nástroje a platformy

Filipes-favicon

Zjistěte, jak by u nás vypadalo
Vaše externí marketingové oddělení.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář