Branding

Branding v našem podání

Ucelený koncept a práce s tématy

Na začátku spolupráce uděláme analýzu zvolené problematiky, produktu či značky, a následně vymyslíme nejefektivnější řešení za poskytnutý rozpočet.

Práce s různými typy médií a kanálů

Povědomí a dosah získáváme pomocí kombinace všech dostupných formátů - od bannerů, videí až po influencery či "klasická" média (noviny, online magazíny atd.)

Nastavení cílů a jejich vyhodnocení

V průběhu spolupráce aktualizujeme cíle a vyhodnocujeme dle smluvených metrik - vyhodnocení je prováděno jak pomocí webové analytiky, tak případných zpětných formulářů či jiných průzkumníkových metod.

Každoměsíční report a vývoj

Na začátku každého měsíce sepisuje každý specialista ke své části textový report ohledně výkonu a dalších doporučení. Vedoucí projektu následně promyslí a navrhne další postup.

3 důvody, proč je branding důležitý.

Cílí na povědomí o značce či produktu

Cílem brandingu je dostat do povědomí cílového publika Vaši značku či produkt.

Projeví se v prodejích až po delší době, ale kumulativně

Brandigové kampaně nelze dělat "tady a teď" na výkon a nejde je započítávat do výkonnostních metrik.

Nezbytný pro dlouhodobý růst značky

Jejich efekt v prodejích se dostaví až po delší době (3 a více měsíců).

Branding dokážeme nastavit pro tyto nástroje a platformy

Filipes-favicon

Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

FILIPES píše

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář