Branding v našem podání
Ucelený koncept a práce s tématy
Na začátku spolupráce uděláme analýzu zvolené problematiky, produktu či značky, a následně vymyslíme nejefektivnější řešení za poskytnutý rozpočet.
Práce s různými typy médií a kanálů
Povědomí a dosah získáváme pomocí kombinace všech dostupných formátů - od bannerů, videí až po influencery či "klasická" média (noviny, online magazíny atd.)
Nastavení cílů a jejich vyhodnocení
V průběhu spolupráce aktualizujeme cíle a vyhodnocujeme dle smluvených metrik - vyhodnocení je prováděno jak pomocí webové analytiky, tak případných zpětných formulářů či jiných průzkumníkových metod.
Každoměsíční report a vývoj
Na začátku každého měsíce sepisuje každý specialista ke své části textový report ohledně výkonu a dalších doporučení. Vedoucí projektu následně promyslí a navrhne další postup.
3 důvody, proč je branding důležitý.
Cílí na povědomí o značce či produktu
Cílem brandingu je dostat do povědomí cílového publika Vaši značku či produkt.
Projeví se v prodejích až po delší době, ale kumulativně
Brandigové kampaně nelze dělat "tady a teď" na výkon a nejde je započítávat do výkonnostních metrik.
Nezbytný pro dlouhodobý růst značky
Jejich efekt v prodejích se dostaví až po delší době (3 a více měsíců).
Branding dokážeme nastavit pro tyto nástroje a platformy
Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.
- Vždy komunikujete s odborníkem na e-commerce
- Záznam schůzek máte trvale online k dispozici
- Jsme Zlatým Shoptet partnerem
Přečtěte si názory spokojených zákazníků
FILIPES píše



