Sociální sítě v našem podání
Ucelený koncept sociální prezentace
Profil firmy na sociálních sítích nahrazuje v online době první dojem zákazníka na e-shop či poskytovatele služeb. Proto příspěvky a celkový obsah vč. komunikace musí mít "hlavu a patu" a jasnou strategii.
Ke každé síti unikátní přístup
Existuje spousta sociálních sítí s různou cílovou skupinou a účelem. Proto vždy děláme jinou obsahovou strategii pro "volnočasový" Facebook, Instagram či TikTok, než pro business LinkedIn či novinářský Twitter.
Práce s publikem a fanouškovskou základnou
Sociální sítě bez sociálních interakcí a publik jsou pouze předražená výstavní síň. Proto kromě samotného obsahu a propagace řešíme i komunikaci s fanoušky, správu a monitoring FB skupin a celkovou práci s komunitou.
Podpora růstu pomocí influencerů či reklamy
Na sítích lze využít několik zkratek, jak navýšit fanouškovskou základnu či rovnou tržby. A to díky koordinaci a efektivnímu využití influencerských kampaní či cílené reklamy. Výhodou je, že na Facebooku, Instagramu a TikToku lze dělat kampaně i na výkon.
3 důvody, proč jsou sociální sítě důležité?
Budování brandu firmy na cílovou skupinu dle sítě
Na správně zvolené síti odpovídající produktu si lze "na míru" vybudovat brand a look celé firmy/produktu.
Okamžitá zpětná vazba od fanoušků
Máte nový produkt na trhu? Díky sociálním sítím ihned zjistíte skrze zpětnou vazbu, co si o něm lidé myslí - to pozitivní i negativní. ;-)
Budování komunity
Když je produkt kvalitní, tak s dobrou strategií se komunita dostaví velice rychle. A komunitní prodej je ten nejlevnější a nejefektivnější.
Sociální sítě dokážeme nastavit pro tyto nástroje a platformy
Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí marketingové oddělení.
- Vždy komunikujete s odborníkem na e-commerce
- Záznam schůzek máte trvale online k dispozici
- Jsme Zlatým Shoptet partnerem
Přečtěte si názory spokojených zákazníků



