Výkonnostní kampaně motivují zákazníky k provedení akce na vašem webu. Pomohou zvýšit prodeje, získat objednávky vašich služeb nebo například sbírat kontakty do databáze. Výkonnostní reklama má vždy jasně měřitelný cíl, který nazýváme konverze.
Brandové kampaně zajistí, že budete vidět, a zvýší tak povědomí o vaší značce. Protože už vás potenciální zákazníci budou znát, snadněji je pak motivujete k požadované akci (nákupu). Brandovou reklamu měříme na základě impresí, tedy počtu zobrazení reklamy.
Vytváříme atraktivní obsah, který upoutá pozornost cílové skupiny, i efektivní výkonnostní kampaně, které pomáhají prodávat.
PPC (Pay Per Click) představuje typ reklamy, kdy platíte za kliknutí, tedy za reálně přivedenou návštěvnost na váš web. Její nejčastější podobou je bannerová reklama nebo reklama ve výsledcích vyhledávání. PPC reklama vám pomůže s budováním jména značky (branding) i s prodejem zboží nebo získáním objednávek (výkonnostní reklama). Důležité je vytvořit atraktivní kampaň, vybrat vhodné umístění a zacílit na správné lidi, aby se vám investice vyplatila. A přesně s tím vám pomůžeme.
Bez dobré analytiky se dnes neobejdete. Reklamní systémy jsou přehlcené inzerenty, a tak je cena za mediální prostor stále dražší. Kam a kolik se vyplatí investovat? Kdo je klíčový zákazník? Odpovědi na tyto otázky přináší vyhodnocování kampaní. Jsou to zásadní informace pro budoucí cílení reklam. Je důležité oslovovat jen ty, kteří mají reálnou šanci u vás nakoupit či objednat.
Optimalizace pro vyhledávače (Google, Seznam) je účinnou formou marketingu, která vám bude dlouhodobě přivádět nové návštěvníky webu i bez placené reklamy. Po správně provedené optimalizaci bude váš web na vyšších příčkách vyhledávání a vaši potenciální zákazníci ho tak určitě nepřehlédnou. Na základě odborné SEO analýzy navrhneme vhodnou strukturu vašeho webu, postaráme se o implementaci technických SEO prvků a připravíme analýzu klíčových slov, která do obsahu vhodně zakomponujeme.
Pro řadu e-shopů jsou zbožové srovnávače (např. Heureka.cz, Zboží.cz) hlavním zdrojem zákazníků a přináší jim největší část příjmů. Abyste v těchto srovnávačích byli vidět, musíte jim poskytnout data o vašich produktech, a to ve formě tzv. XML feedů, které si srovnávače z vašeho e-shopu automaticky stahují. Potřebná forma těchto feedů se však u každého srovnávače poněkud liší. S jejich optimalizací máme bohaté zkušenosti a rádi pomůžeme i vám. Jsme zlatým Shoptet partnerem, partnerem největšího srovnávače zboží Heureka a ověřenou agenturou Zboží.cz.
E-mail je stále jednou z nejefektivnějších forem komunikace, kterou byste neměli opomíjet. Pomůže vám udržet kontakt se stávajícími zákazníky a motivovat je k opakovanému nákupu i proměnit potenciální zájemce o vaše produkty nebo služby v platící zákazníky. Pomůžeme vám se získáváním nových kontaktů do databáze a jejich segmentací, nastavením automatické e-mailové komunikace, tvorbou newsletterů, které vaši zákazníci budou číst až do konce, i strategií pro personalizované e-mailové kampaně.
Staráte se o marketing vašeho podnikání sami nebo na to máte specialistu, ale potřebovali byste odborně poradit? Rádi vám v rámci poradenství zodpovíme všechny dotazy, zhodnotíme vaše marketingové aktivity, doporučíme, co bude fungovat, případně připravíme také školení na míru. Pomůžeme vám zorientovat se v možnostech online marketingu a podělíme se o naše zkušenosti s více než stovkou projektů. Neváhejte se na nás obrátit.
Výkonnostní kampaně motivují zákazníky k provedení akce na vašem webu. Pomohou zvýšit prodeje, získat objednávky vašich služeb nebo například sbírat kontakty do databáze. Výkonnostní reklama má vždy jasně měřitelný cíl, který nazýváme konverze.
Brandové kampaně zajistí, že budete vidět, a zvýší tak povědomí o vaší značce. Protože už vás potenciální zákazníci budou znát, snadněji je pak motivujete k požadované akci (nákupu). Brandovou reklamu měříme na základě impresí, tedy počtu zobrazení reklamy.
Vytváříme atraktivní obsah, který upoutá pozornost cílové skupiny, i efektivní výkonnostní kampaně, které pomáhají prodávat.
PPC (Pay Per Click) představuje typ reklamy, kdy platíte za kliknutí, tedy za reálně přivedenou návštěvnost na váš web. Její nejčastější podobou je bannerová reklama nebo reklama ve výsledcích vyhledávání. PPC reklama vám pomůže s budováním jména značky (branding) i s prodejem zboží nebo získáním objednávek (výkonnostní reklama). Důležité je vytvořit atraktivní kampaň, vybrat vhodné umístění a zacílit na správné lidi, aby se vám investice vyplatila. A přesně s tím vám pomůžeme.
Bez dobré analytiky se dnes neobejdete. Reklamní systémy jsou přehlcené inzerenty, a tak je cena za mediální prostor stále dražší. Kam a kolik se vyplatí investovat? Kdo je klíčový zákazník? Odpovědi na tyto otázky přináší vyhodnocování kampaní. Jsou to zásadní informace pro budoucí cílení reklam. Je důležité oslovovat jen ty, kteří mají reálnou šanci u Vás nakoupit či objednat.
Optimalizace pro vyhledávače (Google, Seznam) je účinnou formou marketingu, která vám bude dlouhodobě přivádět nové návštěvníky webu i bez placené reklamy. Po správně provedené optimalizaci bude váš web na vyšších příčkách vyhledávání a vaši potenciální zákazníci ho tak určitě nepřehlédnou. Na základě odborné SEO analýzy navrhneme vhodnou strukturu vašeho webu, postaráme se o implementaci technických SEO prvků a připravíme analýzu klíčových slov, která do obsahu vhodně zakomponujeme.
Pro řadu e-shopů jsou zbožové srovnávače (např. Heureka.cz, Zboží.cz) hlavním zdrojem zákazníků a přináší jim největší část příjmů. Abyste v těchto srovnávačích byli vidět, musíte jim poskytnout data o vašich produktech, a to ve formě tzv. XML feedů, které si srovnávače z vašeho e-shopu automaticky stahují. Potřebná forma těchto feedů se však u každého srovnávače poněkud liší. S jejich optimalizací máme bohaté zkušenosti a rádi pomůžeme i vám. Jsme zlatým Shoptet partnerem, partnerem největšího srovnávače zboží Heureka a ověřenou agenturou Zboží.cz.
E-mail je stále jednou z nejefektivnějších forem komunikace, kterou byste neměli opomíjet. Pomůže vám udržet kontakt se stávajícími zákazníky a motivovat je k opakovanému nákupu i proměnit potenciální zájemce o vaše produkty nebo služby v platící zákazníky. Pomůžeme vám se získáváním nových kontaktů do databáze a jejich segmentací, nastavením automatické e-mailové komunikace, tvorbou newsletterů, které vaši zákazníci budou číst až do konce, i strategií pro personalizované e-mailové kampaně.
Staráte se o marketing vašeho podnikání sami nebo na to máte specialistu, ale potřebovali byste odborně poradit? Rádi vám v rámci poradenství zodpovíme všechny dotazy, zhodnotíme vaše marketingové aktivity, doporučíme, co bude fungovat, případně připravíme také školení na míru. Pomůžeme vám zorientovat se v možnostech online marketingu a podělíme se o naše zkušenosti s více než stovkou projektů. Neváhejte se na nás obrátit.
Př.: Optimalizace základních PPC kampaní na Googlu a Seznamu, optimalizace jednoho zbožového srovnávače, vývoj a testování nových SAAS nástrojů v online, analytika, reporting.
Vhodné pro začínající nebo menší podnikatele či k otestování našich služeb.
Tato částka je pouze orientační.
Př.: Sociální sítě, optimalizace PPC kampaní ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, e-mail marketing, vývoj a testování nových SAAS nástrojů a kanálů v online, analytika, reporting, pravidelné online/osobní konzultace.
Tato částka je pouze orientační.
Př.: Časově náročnější kampaně na sociálních sítích, optimalizace složitějších PPC kampaní ve vyhledávačích a zbožových srovnávačích, brandingové kampaně, Off-page SEO, e-mail marketing, hledání a testování nových SAAS nástrojů a kanálů v online, analytika, reporting, pravidelné online/osobní konzultace.
Tato částka je pouze orientační.
© FILIPESMEDIA