Test Foxentry: Jak urychlí objednávkový proces e-shopu?

O tom, jestli se člověk rozhodne nakoupit právě u vás, rozhoduje celá řada faktorů. Jedním z nich je jednoduchost dokončení objednávky. A právě s tím pomáhá Foxentry – nástroj pro bleskové vyplňování formulářů bez chyb a překlepů.

Česko má v přepočtu na obyvatele nejvíce e-shopů z celé Evropy. Na e-commerce trhu tak panuje pořádná konkurence. O tom, jestli se člověk rozhodne nakoupit právě u vás, rozhoduje celá řada faktorů. Jedním z těch nejdůležitějších je jednoduchost dokončení objednávky.

A právě s tím pomáhá Foxentry – nástroj pro bleskové vyplňování formulářů bez chyb a překlepů. Co všechno umí a co to přinese vašemu e-shopu? Otestovali jsme ho za vás.

Hlavní funkce Foxentry

Když v procesu objednávky něco drhne, zákazník jde jednoduše o dům (nebo e-shop) dál. A vyplňování formulářů rozhodně nikoho nebaví. Foxentry má tento proces zjednodušit. Co všechno umí?

  • Našeptávání adres – a to už na základě prvního písmena. Poradí si s překlepy, zkratkami nebo špatnou diakritikou.
  • Našeptávání firem – do formuláře zadáte jeden údaj a zbytek se vyplní automaticky na základě dat z veřejných registrů.
  • Validace e-mailů – ověří správnost mailové adresy a odhalí případné překlepy.
  • Validace jmen a překlepů – zkontroluje správnost jména, doplní oslovení a nabídne správné skloňování jména. Skvělá funkce pro váš e-mailing.
  • Jednotná data – veškerý výstup z Foxentry je v jednotném formátu RÚIAN. Čistá data bez chyb, překlepů a neexistujících lokalit.
  • Validace telefonů – ověřuje telefonní čísla, a to z pohledu formátu a schopnosti přijímat hovory a SMS.

Foxentry uvádí, že vyplnění formuláře s ním zabere v průměru šest sekund. A to můžeme potvrdit. Na hlavní straně webu Foxentry si můžete vyplnění formuláře sami vyzkoušet. My ho jako agentura testujeme téměř u všech klientů a u většiny z nich pak i nastálo napojujeme.

V průběhu užívání se pak Foxentry ještě učí o nejpopulárnějších lokalitách, umí navrhnout relevantní polohu a pamatuje si adresy. Stejně dobře jako v Česku by měl fungovat i na Slovensku.

A co to e-shopu přinese?

Hlavní přínos vidíme v konkurenční výhodě. Uživatelská přívětivost e-shopu je neskutečně důležitá a na internetu se počítá každá sekunda (neli milisekunda). Ověřené e-maily a telefonní čísla vám taky umožní zefektivnit marketingové kampaně. Další plus je personalizované oslovení ve správném tvaru pro ještě lepší e-mailing.

Díky ověřeným a jednotným datům se také sníží chybovost v objednávkách a vy tak zvládnete doručit více zásilek. V určité fázi vývoje e-shopu je taky Foxentry super pomocník pro zvýšení konverzního poměru.

Pro naše klienty máme celý měsíc na testování Foxentry zdarma. To je více než dostatečná doba na to prověřit, zda se to vyplatí nebo ne. Vyzkoušet zdarma na dobu dvou týdnů jej ale můžete klidně i bez nás.

V jakých systémech Foxentry funguje a jak náročná je instalace?

Funguje v podstatě všude. Můžete ho nainstalovat na váš e-shop, web, aplikaci i CRM systém. Znalost programování k tomu není potřeba a celý proces zvládnete během pár jednotek až desítek minut. Pro nejpoužívanější platformy, jako je Shoptet, WordPress a řadu dalších, má Foxentry zjednodušený způsob instalace formou doplňku nebo pluginu. Ani ručně to ale není tak složité. Stačí vložit příslušný kód do patičky vašeho webu.

Za nás je Foxentry skvělým nástrojem, jak zvýšit uživatelskou přívětivost objednávkového procesu a mít perfektní pořádek v kontaktních údajích. S tím souhlasí například i ZOOT, Mall.cz nebo Dr. Max. Tam už totiž Foxentry mají.

Sdílejte článek na:

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář